Ars Reginae

Reginele-Scriitoare ale României. Romania's Writer-Queens. Rumäniens Schriftsteller-Königinnen

  • wordpress analytics

Regina Maria: “My Country” (Ţara mea)

Posted by arsreginae pe 03/14/2010

Regina Maria: “My Country”

“My love of freedom and vast horizons, my love of open air and unexplored paths led to many a discovery. Alone I would ride for hours to reach a forlorn village, to see a crumbling church standing amongst its rustic crosses at a river’s edge, or to be at a certain spot at sunset when sky and earth would be drenched with flaming red.

Oh! the Rumanian sunsets, how wondrous they are!“

Regina Maria: “Ţara mea”

(Traducere din englezeşte de Nicolae Iorga):

“Iubirea mea de libertate şi de zări întinse, iubirea mea de aer liber şi de cărări necălcate m-a dus la multe descoperiri; îmi plăcea să călăresc singură ceasuri întregi ca să ajung la vreun sat pierdut, ca să dau de vreo biserică în ruine stând între crucile ei rustice pe vreun mal ori să mă aflu la cutare loc în vremea apusului, când boltă şi pământ erau să fie scăldate în roşu înflăcărat.
O, apusurile româneşti, ce minunate sunt!“

Lasă un răspuns

 
