Ars Reginae

Reginele-Scriitoare ale României. Romania's Writer-Queens. Rumäniens Schriftsteller-Königinnen

  • wordpress analytics

Regina Elisabeta (Carmen Sylva) despre logodna de la Colonia (1869)

Posted by arsreginae pe 02/11/2014

„Cât a fost lângă mine şi mi-a vorbit de datoriile, de mărimea misiunii sale şi de greutăţile ei, a fost bine; eram plină de însufleţire. Primeam tot ce-mi cerea. Preţuind munca mai presus de toate, n-aveam niciodată destul de lucru.
Dar după plecarea lui, am avut o noapte grozavă; o groază cumplită mă cuprinse … El îmi dăduse o fotografie în care avea o privire încruntată şi la care nu mă puteam uita fără spaimă. Mă gândeam: ‚Dac-o fi să mă privească tot aşa, eu mor.’”

Regina Elisabeta despre logodna de la Colonia, 1869.

***

Bibliografie:

S.I. Zimmermann: Carmen Sylvas Königsbild / Portretul Regelui

carmen-sylva-koenigin-elisabeth-von-rumaenien-koenigsbild-zimmermann   portretul-regelui-carmen-sylva-regina-elisabeta   cspoeta

 

 

Lasă un răspuns

 
