Ars Reginae

Reginele-Scriitoare ale României. Romania's Writer-Queens. Rumäniens Schriftsteller-Königinnen

  • wordpress analytics

Regina Elisabeta (Carmen Sylva): În politică Regele este oracolul meu

Posted by arsreginae pe 02/11/2014

orakel

„În politică Regele este oracolul meu, iar eu mă feresc să discut despre politică cu alţii, ci numai cu el. Regele îmi ţine discursuri despre economia naţională şi sistemul financiar, despre căile ferate, armată, pe scurt: despre tot ce ţine de domeniul său. El este un deosebit geniu al administraţiei.
Talentele sale sunt într-o direcţie cu totul opusă faţă de ale mele.“

Regina Elisabeta a României (Carmen Sylva)

Foto: F. Mandy (cărţi poştale de epocă), colecţia S.I. Zimmermann

***

Bibliografie:

S.I. Zimmermann: Carmen Sylvas Königsbild / Portretul Regelui

carmen-sylva-koenigin-elisabeth-von-rumaenien-koenigsbild-zimmermann   portretul-regelui-carmen-sylva-regina-elisabeta   cspoeta

Lasă un răspuns

 
