Ars Reginae

Reginele-Scriitoare ale României. Romania's Writer-Queens. Rumäniens Schriftsteller-Königinnen

  • wordpress analytics

Regina Elisabeta (Carmen Sylva): „Şi această vorbă mi-a spus-o Regele”

Posted by arsreginae pe 02/11/2014

leben

„Şi această vorbă mi-a spus-o acum de curând Regele: ‚Viaţa noastră totuşi a fost foarte bogată şi foarte frumoasă!‘
Ah, cât m’am bucurat că am auzit aceasta din gura sa, după ce am numărat mereu multe ceasuri de grijă, după ce adesea ’mi venea să cred că ele ar putea întrece puterile noastre!“

Regina Elisabeta a României (Carmen Sylva)

Foto: P. Lindenberg „Schloss Pelesch und seine Bewohner“ (Castelul Peleş şi locuitorii săi, 1913), colecţia S.I. Zimmermann

***

Bibliografie:

S.I. Zimmermann: Carmen Sylvas Königsbild / Portretul Regelui

carmen-sylva-koenigin-elisabeth-von-rumaenien-koenigsbild-zimmermann   portretul-regelui-carmen-sylva-regina-elisabeta   cspoeta

Lasă un răspuns

 
